死了死了。 六月 03, 2010 惨!!! 完全没有概念,过两天就来了,我死了。雪特! 共享 获取链接 Facebook X Pinterest 电子邮件 其他应用 标签 五光十摄 共享 获取链接 Facebook X Pinterest 电子邮件 其他应用 评论 Tang Bubbles说… Just do what is nearest to you....Answer "why" you wanna do it 1st...Then answer "for who"?Then answer "what" you wanna put in..Then answer "How" you wanna do it...hahahaha....If you need extra "hands" to help..I have two...hahhahah ChristopherLiewCLVN说… Tang,你太好人了。元子,你死定了~!哈哈哈哈,明天截稿。 Katary说… 加油!! 匿名说… 难得倒你咩?小廉
评论
Answer "why" you wanna do it 1st...
Then answer "for who"?
Then answer "what" you wanna put in..
Then answer "How" you wanna do it...
hahahaha....
If you need extra "hands" to help..
I have two...hahhahah
元子,你死定了~!哈哈哈哈,明天截稿。
小廉